Ik zie land... - Reisverslag uit Lagos, Portugal van bavaria 50 of Skye - WaarBenJij.nu Ik zie land... - Reisverslag uit Lagos, Portugal van bavaria 50 of Skye - WaarBenJij.nu

Ik zie land...

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg bavaria 50

31 Juli 2013 | Portugal, Lagos

Na een tocht van ruim een week hebben de mannen vanavond weer vaste land onder de voeten en vers eten naar binnen.
1e stop; Lagos in Portugal.

Gisteravond (de 30e) was er om 19h45 NL tijd nog het bericht dat de wind nog iets verder was toegenomen en de gemiddelde snelheid op 8,2kn lag, COG 100, pos 37.21.80n 11.34.24w.
Vanmorgen werd ik gewekt met het bericht dat ze inmiddels in radioontvangst Portugal waren, met nog 52nm tot het landpuntje onder Cabo de Sao Vicente.

Vanmiddag omstreeks 13h30 NL de stemmen weer gehoord..

Morgenochtendvroeg zal de reis weer verder gaan, richting de Straat van Gibraltar..
Foto's volgen zsm!

• 31 Juli 2013 - 19:38

Martijn:

Dat klinkt als een relaxte overtocht. Wat een verschil met deel 1.
    Benieuwd naar de foto's en verhalen :)

• 31 Juli 2013 - 19:40

Agnes Meijer:

"Vanmiddag omstreeks 13h30 NL de stemmen weer gehoord.. "

Van die stemmen werd ik ook blij :-) ..... tot gauw Peet, Sicco en Bert-Jan

Agnes

• 31 Juli 2013 - 19:46

Van Ekris:

Hallo BertJan, fijn dat we wat hebben gehoord en dat alles met de bemanning goed is aan boord, we volgen jullie en nu zeker je eigen opfrissen en morgen weer verder, we wensen jullie een goede reis toe .

groetjes van Pa en Ma.

• 31 Juli 2013 - 21:17

Heszel:

wwe hebben nog een broodritje in de aanbieding, dus kom rap terug.

je broertje

• 31 Juli 2013 - 22:49

Nicria:

Lagos, goed te horen dat jullie weer aan het vaste land zijn. Ik zie dat vandaag ook. Sedatieve 11 van Paul Breet daar vandaag is gearriveerd die onderweg is van Zeeland naar de Middellandse zee. Veel plezier op jullie vervolgtrip. Nico en Ria

• 03 Augustus 2013 - 08:44

Jan:

Hey BJ en rest vd bebanning.leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven, ben benieuwd naar je hele reisverslag en fotos. Goeie vaart verder.
    Gr.jan en mo.