Update - Reisverslag uit Tortola, Britse maagdeneilanden van bavaria 50 of Skye - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Tortola, Britse maagdeneilanden van bavaria 50 of Skye - WaarBenJij.nu

Update

Door: de mannen zelf

Blijf op de hoogte en volg bavaria 50

22 Maart 2013 | Britse maagdeneilanden, Tortola

Hoi Margreet,

Hier wat foto's van ons tripje voor op het blog.

Boot foto's spreken voor zich, zijn op Tortola genomen, de groep foto is op de luchthaven van Punta Cana, Dom Rep genomen.

Meer foto;s/video volgen, waarschijnlijk vanaf St Maarten.

Liggen nu in Nanny Cay, Tortola, vandaag rustdag gehad na uur reizen met de nodige douane perikelen. ( wel verdiend ) moeten vreselijk wennen aan de 30+ graden water temperatuur idem...rot he. ;-)

Morgen middag is het plan om naar St. Maarten af te reizen om aldaar inkopen te doen voor de oversteek en deze trip (ca 100 nm ) te gebruiken om e.e.a. uit te testen of alles naar behoren functioneert.

Later meer,

Groetjes Sicco Frans Hans Marc en Clemens

• 22 Maart 2013 - 22:33

Fred Van Leeuwen:

Nare temperatuur,nare foto's ! Geweldig stelletje bofkonten !! Veel plezier en succes.

• 23 Maart 2013 - 07:03

Olga En Arthur:

bah, wat ziet dat er allemaal armoedig uit, en wat een weertje hebben jullie.......
    nee, kom maar gauw terug naar NL, hier vriest het lekker, is het bar koud, zwaar bewolkt, gevoelstemp -10........mannen, geniet er van en maak een mooie tocht. We volgen jullie dagelijks op de site. Hartelijke groeten Olga en Arthur

• 23 Maart 2013 - 10:23

Dominique Zen Latitude:

goede reis voor allemaal ! profiteer er van ! we volgen u
    Dominique

• 23 Maart 2013 - 16:46

Ton Vermaas:

Afzien hoor die 30 gr. Hier nul gr. met 8 bft. dan weet je het wel. We gaan jullie volgen! Goede reis gewenst.

• 23 Maart 2013 - 17:46

Els Pastoor:

Proberen jullie ons nu jaloers te maken? lekker weer hier windkracht 8 valt niks te zweten
    en varen wordt ook niks!
    Geniet er van en veelplezier
    Groetjes Els